Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Termocenter.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje ter veljajo za vse uporabnike spletne trgovine. Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne trgovine Termocenter.si, splošne pogoje nakupa preko spletne trgovine, varstvo osebnih podatkov ter druge pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika. Pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo. Priporoča se, da jih kupec prebere ob vsakem nakupu.

Lastnik in upravljalec spletne trgovine je podjetje TERMOCENTER trgovina, proizvodnja, storitve d.o.o., Zaloška cesta 149, 1000 Ljubljana, davčna številka: SI69606595, matična številka: 2229692000, vpisana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, pod zaporedno številko vložka 14466300, datum vpisa 7.7.2006 (v nadaljevanju ponudnik).

Z registracijo in z uporabo spletne trgovine podjetja Termocenter d.o.o., uporabnik sprejema splošne pogoje poslovanja in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi v celoti strinja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Za vse informacije v zvezi s spletno trgovino lahko pokličete na telefonsko številko +386 (0)1 586 21 11, vsak dan od ponedeljka do petka, od 9:00 do 15:00. Za pomoč in dodatne informacije je na voljo tudi E-naslov e-shop@termocenter.si.

 

Vrste uporabnikov (gost in registrirani uporabnik)

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Termocenter.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost spletne trgovine, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Termocenter.si pa postane registrirani uporabnik. Tako gost kot registrirani uporabnik pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Termocenter.si. Ob registraciji v spletno trgovino dobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte. 

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa v fazi naročanja vsebine nakupovalne košarice.

Če želi uporabnik svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na e-shop@termocenter.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte na novi e-naslov.

V kolikor ste državljan drugih držav Evropske unije in brez slovenske kontaktne telefonske številke, vas prosimo, da nas za oddajo naročila kontaktirate na telefon +386 (0)1 586 21 11 ali na e-pošto e-shop@termocenter.siIn case you do not possess Slovenian citizenship, but you are a citizen of European Union without a Slovenian phone number, you can call our contact number +386 (0)1 586 21 11 to assist you with your order processing or you can contact us via email: e-shop@termocenter.si.

 

 

1. Namen
Namen zapisanih splošnih pogojev poslovanja je jasno definirati prodajne pogoje med ponudnikom (Termocenter d.o.o.) in kupcem pri nakupu v spletni trgovini. Kupec je vsaka fizična ali pravna oseba, ki je opravila nakup preko spletne trgovine Termocenter d.o.o.. Spletna trgovina Termocenter d.o.o. je namenjena fizičnim osebam in poslovnim uporabnikom. Kupec lahko spletno trgovino uporablja brez predhodne registracije v sistem in lahko svoje podatke (ime, priimek, naslov, telefonsko št.) vpiše pred samim naročanjem v spletni trgovini.

 

2. Registracija in prijava
Novi uporabnik se v spletni trgovini registrira tako, da klikne na povezavo "Prijavi se", vpiše vse zahtevane podatke in za tem klikne gumb "Registracija". V naslednjem koraku potrdi splošne pogoje poslovanja in klikne na gumb "REGISTRIRAJ SE". Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ponudnik ne odgovarja. Vsak kupec dovoli uporabo svojih osebnih podatkov za potrebe izpolnitve naročila in neposredno komunikacijo. Uporabnik na svoj elektronski naslov prejme potrdilo o uspešni registraciji. V primeru nestrinjanja s splošnimi pogoji poslovanja, registracija in nakup v spletni trgovini Termocenter.si nista možna. Uporabnik, ki je že registriran, za prijavo v spletno trgovino vpiše le svoj elektronski naslov in geslo (obstoječi uporabnik). Kupec je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

 

3. Cene in artikli
Vse navedene cene so v evrih (EUR) in vključujejo DDV. Termocenter d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb cen ponujenega blaga brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila za artikle, ki so na zalogi in izključno za spletna naročila. Za artikle, ki niso na zalogi si Termocenter d.o.o. pridržuje pravico do spremembe cene. V primeru, da je cena objavljena v spletni trgovini napačna oziroma se cena ponujenega blaga spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoča odstop od nakupa. V primeru da je cena je potrebno obvezno kontaktirati prodajalca za informacijo o pravi ceni ali zahtevati ponudbo. Za produkte brez cene ali s ceno  na strani produkta obstaja gumb "pošlji povpraševanje", saj lahko za določene produkte določimo ceno šele po konfiguraciji samega produkta. Nakup produkta s ceno€ ni dovoljen.  Znesek poštnine ni vštet v ceno izdelkov. Cene tako ne vsebujejo stroškov dostav. Stroški dostave so navedeni ob izračunu vrednosti naročila in nato na računu. Strošek dostave na območju Republike Slovenije za naročila nižja od 60 € znaša 5,00 €, za naročila višja od 60 € je pošiljanje brezplačno. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov v spletni trgovini in veljajo izključno za nakup preko spletne trgovine www.termocenter.si. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja oziroma lastnosti izdelka. 

 

4. Naročilo
V spletni trgovini Termocenter.si, lahko nakupujejo fizične in pravne osebe. Pravne osebe so dolžne pri registraciji vpisati svoje pravne podatke.  Uporabnik izbere želeni izdelek tako, da klikne na gumb »Dodaj v Košaro« ali na sliko košarice v spodnjem desnem kotu slike artikla. Uporabnik lahko izbrane izdelke iz košarice odstrani ali poveča količino nakupa pred dodajanjem artikla v košarico ali naknadno, ko je artikel že dodan v košarico. Po zaključku nakupa uporabnik v polja vnese svoje osebne podatke, naslov kamor je dostava naročena, e-poštni naslov ter telefonsko številko, kamor bo kupec o pošiljki in predvideni dostavi pošiljke obveščen. Nadalje uporabnik izbere način plačila, kjer je na izbiro plačilo z gotovino ali kartično ob prevzemu osebno v trgovini ali dostavni službi GLS, po predračunu, s kreditno ali debetno kartico in s PayPal online plačilnim sistemom. Kupec izbere tudi način dostave, kjer ima na izbiro osebni prevzem v naši trgovini na naslovu Zaloška cesta 149, 1000 Ljubljana ali dostavno službo oz. hitro pošto (GLS) in (Pošta Slovenije) . V času izvajanja ukrepov vlade RS glede preprečevanja širjenja korona virusa (Covid-19) prehajamo na fizično brezkontaktno poslovanje in opozarjamo stranke, da v primeru osebnega prevzema obvezno kontaktirajo prodajalca na tel št: 01 586 21 11. Tako lahko zagotovimo brezkontaktni prevzem v času, ko je fizična trgovina zaradi izvajanja ukrepov zaprta za stranke. V primeru, da je paket težji od 40 kg, ali lajži od 1 kg obdržimo pravico do izbire najbolj ugodnega ponudnika za dostavo. Na koncu uporabnik potrdi, da se strinja s splošnimi pogoji poslovanja in nadaljujete s klikom na gumb "Naroči". V primeru nestrinjanja s splošnimi pogoji poslovanja, nadaljevanje in oddajanje naročila ni možno. Uporabnik v naslednjem koraku prejme obvestilo, da je bilo naročilo uspešno oddano. Uporabnik na elektronski naslov, ki ga je navedel ob registraciji s strani ponudnika prejme potrditev naročila. Ob prejemu naročenih izdelkov uporabnik prejme tudi podatke o naročilu v pisni obliki. Minimalni znesek naročila v naši spletni trgovini znaša ...  (v času izvajanja ukrepov Covid-19) smo za naše stranke ukinili omejitev nakupa po minimalnem znesku. V primeru, da kupec pri izbiri plačila po povzetju, zavrne prevzem paketa in ne plača dostavni službi, se kupcu prepove nadaljnje naročanje na spletni strani Termocenter.si. Cene, roki dobave in ostali podatki veljajo samo in izključno za nakupe v spletni trgovini.

 

5. Varnost nakupa
Ponudnik za prenose vseh podatkov spletnega nakupa uporablja certifikat SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili uporabnika. Uporabnik je sam odgovoren za dostop do svojega uporabniškega računa in bo tudi sam poskrbel za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov in odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

 

6. Dostopnost informacij 

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vedno omogočil dostop do naslednjih informacij:

  • podatki o podjetju (naziv podjetja, naslov, davčna številka, matična številka in registrski podatki),

  • kontaktni podatki,

  • lastnosti blaga oz. storitev,

  • ceno blaga ali storitve, skupaj z DDV,

  • strošek dostave, v kolikor je vključen.


7. Plačilo
Uporabnik lahko izbira med naslednjimi načini plačila:

  • Gotovina (ob prevzemu) je plačilo z gotovino in se opravi ob prevzemu blaga, na našem naslovu Zaloška cesta 149 (osebni prevzem) ali ko dostavna služba GLS ali druga dostavna služba na želeni naslov dostavi paket.V času izvajanja ukrepov vlade RS glede preprečevanja širjenja korona virusa (Covid-19) prehajamo na fizično brezkontaktno poslovanje in opozarjamo stranke, da v primeru osebnega prevzema obvezno kontaktirajo prodajalca na tel št: 01 586 21 11. Tako lahko zagotovimo brezkontaktni prevzem v času, ko je fizična trgovina zaradi izvajanja ukrepov zaprta za stranke.

  • Predračun, plačilo z nakazilom na TRR. Zaželeno je, da uporabnik o poravnanem predračun obvesti ponudnika, in sicer na elektronski naslov e-shop@termocenter.si V kolikor uporabnik v roku 3 dni od nakupa (naročila) ne poravna zneska po predračunu, bo naročilo stornirano in kot tako ne bo več upoštevano.

  • Braintree / PayPal servis za pačila s kreditno ali debetno kartico: MasterCard, Visa, Maestro ali Discover. Uporabnik v polje "Številka kartice" vnese številko kreditne kartice s katero želi plačati izbrano blago. Braintree je PayPal servis ki preko tehnologije Drop-in Payment UI (Hosted fields) omogoča plačilo najvišje varnosti. Uporabnik ostane v spletni trgovini, kjer vnese kreditno kartico. Pri tem pa spletnemu trgovcu ni treba skrbeti za varovanje podatkov (kreditne kartice, varnostna koda, datum veljavnosti, itd.), saj za to poskrbi tehnologija Drop-in Payment UI oz. Hosted fields, ki vse te podatke varno prenese preko iframe sistema.

  • PayPal (za imetnike PayPal računov) za hitro in varno plačilo.

  • Valu (možnost plačila s telefonom, aplikacija pametne denarnice). Kmalu na voljo.

   

8. Dostava in dobavni rok
Izdelki, ki so na zalogi v našem skladišču, bodo dostavljeni v roku od 1 do 5 delovni dni, šteto od dneva dokončne potrditve naročila. Naročeni izdelki bodo dostavljeni preko GLS dostavne službe. Pri paketih težjih od 40 kg, ali lajžjih od 0,5 kg lahko paket dostavi bolj ugodna dostavna služba za ponudnika (Termocenter d.o.o.) ali kupca. Praviloma se dostave vršijo v dopoldanskih urah. V primeru da dostavo izvaja GLS in izbran dan dostave uporabniku ne odgovarja, ima uporabnik možnost preko sistema FlexDelivery Service spremeniti datum, uro in naslov dostave. Pri načinu plačila po predračunu se blago odpošlje šele po prejemu nakazila na TRR ponudnika. V kolikor naročenega izdelka ni na zalogi, se uporabnika obvesti po elektronski pošti ali po telefonu. Uporabnik lahko v tem primeru odstopiti od naročila ali se skupaj s ponudnikom dogovori o podalšanju roka dobave. Za naročila, kjer so artikli delno na zalogi, ponudnik naredi delno dobavo blaga, razen če uporabnik želi drugače. Poštnina se v takem primeru zaračuna le enkrat. V kolikor ponudnik pravočasno odpremi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca (npr. GLS). Dostavni pogoji veljajo le za območje Republike Slovenije.

 

9. Garancija
Ponudnik zagotavlja garancijo za izdelke skladno z zakonodajo Republike Slovenije.

 

10. Reklamacija
Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik lahko svoj odstop poda z nedvoumno izjavo, iz katere je jasen razlog za odstop od pogodbe in sicer po elektronski pošti na e-naslov e-shop@termocenter.si  ali na naslov Termocenter d.o.o., Zaloška cesta 149, 1000 Ljubljana.  Rok za vračilo začne teči naslednji dan po dnevu, ko je potrošnik blago prejel. Strošek, ki ga ima kupec pri odstopu od pogodbe, je strošek vračila blaga. Kupec mora blago vrniti ponudniku nemudoma po odstopu, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh od odstopa od pogodbe. Zgolj vračilo blaga v roku za odstop, ki mu ni priložena odstopna izjava, se ne šteje za odstop od pogodbe. Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži. Kupec mora izjavi priložiti kopijo računa in podatke o transakcijskemu računu, na katerega bo ponudnik lahko vrnil sredstva. Vračilo bo izvedeno najkasneje v roku štirinajst (14) dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. V zvezi s tem se uporabljajo zakonske določbe Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

11. Varstvo osebnih podatkov
Z registracijo v spletni trgovini Termocenter.si, uporabnik dovoljuje, da sme podjetje Termocenter d.o.o., Zaloška cesta 149, 1000 Ljubljana kot upravljavec zbirke osebnih podatkov posredovane osebne podatke uporabiti in obdelovati v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov ter z namenom, ki je določen v nadaljevanju.

Upravljavec obdeluje osebne podatke uporabnika, ki jih je le-ta vnesel v obrazec za registracijo (fizična oseba: ime, priimek, naslov, poštno številko, kraj, telefon ali GSM - neobvezno, elektronski naslov, geslo; pravna oseba: ime, priimek, telefon ali GSM, davčna številka, elektronski naslov, geslo). Prav tako pa se zbirajo tudi naslednji podatki: podatki o nakupih in obračunanih ugodnostih: datum nakupa, vrsta nakupa, vsebina nakupa, vrednost nakupa, način plačila. Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe izpolnitve naročila (izvajanje transakcije, izstavitev računa, dostava izdelka, vse v zvezi z naročilom) in ostalo z naročilom povezano in potrebno komunikacijo. V primeru morebitnih vprašanj v zvezi z varstvom osebnih podatkov, lahko uporabnik slednja posreduje na naslov Zaloška cesta 149, 1000 Ljubljana ali preko elektronske pošte ne e-naslov e-shop@termocenter.si. Ponudnik se obvezuje, da bo vse pridobljene osebne podatke kupca ter podatke o nakupih in navadah kupca uporabljal in hranil v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov. Ponudnik neposredno zbira informacije, ki jih kupci navedejo ob naročilu. Ponudnik teh informacij ne razkriva tretjim osebam oz. jih bo razkril tretjim osebam zgolj ob izpolnjenih pogojih iz Zakona o varstvu osebnih podatkov. Spletne strani za naročilo izdelkov ter prenosi so zaščiteni in ustrezno tehnično oz. elektronsko varovani. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega informacijskega sistema oz. elektronske naprave.

 

12. Piškotki

V spletni trgovini se uporabljajo: 

  • Tehnični piškotki - ti piškotki so na spletni strani Termocenter.si potrebni za pravilno delovanje spletne strani, in so sledeči:

    • Sejni piškotki so uporabljeni, da si spletno mesto zapomni uporabnikove vnose v spletne obrazce, nakupovalno košarico, ipd. Taki piškotki so nujno potrebni, da si stran zapomni in izvede uporabnikovo zahtevo.

  • Piškotki za namen analiziranja prometa - analitični piškotki - (štetje obiskovalcev, identifikacija brskalnikov in ključnih besed, ki vodijo na mesto, problemi pri navigaciji):

    • Google Analytics piškotki so uporabljeni za spremljanje obiska spletne trgovine Termocenter.si in za spremljanje drugih analitičnih podatkov, ki jih Google Analytics aplikacija ponuja.

 

13. Pogodba in arhiviranje pogodbe

Pogodba je sklenjena, ko ponudnik potrdi prejem naročila, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na posredovani elektronski naslov. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. 
Sklenjena pogodba med uporabnikom in prodajalcem ter kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja Termocenter, d.o.o, Zaloška cesta 149, 1000 Ljubljana. Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: e-shop@termocenter.si

 

14. Postopek izposoje naprav

V le nekaj korakih si lahko zagotovite najem naših naprav:

  1. V razdelku najem/izposoja izberite napravo, katero želite najeti in kliknite pošljite povpraševanje. Bodite pozorni na razpoložljivost naprav.
  2. Izpolnite obrazec – vnesite svoj e-mail naslov ter navedite kdaj in za koliko časa bi napravo najeli.
  3. Po prejetem povpraševanju vam bomo v najkrajšem možnem času pripravili ponudbo za najem naprave.
  4. Ko potrdite ponudbo, vas bomo kontaktirali in se dogovorili o ostalih podrobnostih prevzema najete naprave.
  5. Na dogovorjeni termin se oglasite na naši lokaciji (Zaloška cesta 149, 1000 Ljubljana) z veljavnim osebnim dokumentom. Ob najemu se sklene »Najemna pogodba«. Za najem za fizične osebe je potrebno plačilo kavcije (možno samo v gotovini).

 

15. Rezervacija najema naprav

Če naprave ne potrebujete takoj, ampak čez nekaj dni je možna tudi rezervacija naprave. Rezervacija naprave za več kot 5 dni v naprej je možno v zameno za proti plačilo po rednem ceniku.

 

 

16. Na kaj morate biti pozorni pri izposoji naprav?

Podatke o razpoložljivosti redno in ažurno posodabljamo, a je vseeno možnost, da bo naprava, ki jo želite najeti že rezervirana. V tem primeru vas bomo kontaktirali in našli najbolj primerno rešitev za vas. Če naprave ne potrebujete takoj, je možna tudi rezervacija za proti plačilo.

V najem oddajamo le brezhibne naprave, pred najemom poskrbimo za brezhibno delovanje naprav. Po vrnitvi naprav jih tudi skrbno pregledamo in pričakujemo, da jih dobimo iz najema v stanju v kakršnem smo jih v najem tudi dali.

Pri uporabi ogrevalnih el. naprav in gorilnikov na olje ali plin je obvezno upoštevati predpise iz varstva pri delu. Z napravami lahko rokujejo izključno tehnično usposobljene osebe. Naprave morajo biti postavljene stabilno in varno tako da pri delovanju ljudje niso ogroženi zaradi izpušnih plinov in sevalne toplote ter, da ni možen nastanek požara! Naprave so lahko postavljene le v tistih prostorih, v katerih je dovod svežega zraka dovolj velik in iz katerega odvajamo »iztrošen« zrak. Prezračevanje prostorov je obvezno pri uporabi strojev za ogrevanje!

Ob izposoji naprav opozarjamo tudi, da se za plačilo kavcije uporablja samo GOTOVINA!

 

17. Končne določbe
Ponudnik si pridržuje pravico, da lahko v vsakem trenutku, brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje poslovanja. O vsaki spremembi splošnih pogojev poslovanja, bo ponudnik na primeren način obvestil uporabnike. Za primeren način se šteje objava splošnih pogojev poslovanja na spletni strani https://termocenter.si. Šteje se, da se uporabnik strinja s spremembo splošnih pogojev poslovanja, če še naprej uporablja predmetni portal. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave, stanje zaloge ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik uporabnika obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Ugovori, pripombe, zahtevki, izjave in reklamacije lahko uporabnik pošlje po elektronski pošti na e-naslov e-shop@termocenter.si ali pisno na naslov: Zaloška cesta 149, 1000 Ljubljana. Reševanje ugovorov, pripomb, zahtevkom in reklamacij bo potekalo v skladu z določili veljavne zakonodaje. Za vse spore, ki izhajajo iz uporabe spletne trgovine in iz teh splošnih pogojev poslovanja, ki jih ponudnik in uporabnik ne bi mogla sporazumno rešiti, je pristojno sodišče v Ljubljani. 

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Termocenter d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.