Dostava

 

Blago, naročeno v spletni trgovini Termocenter.si, bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Večino naročenih izdelkov pošljemo direktno iz skladišča na Zaloški cesti 149, naslednji delovni dan po prejetem in obdelanem naročilu. Prizadevamo si, da bodo naročila, prejeta do 12.00 ure, v kolikor se blago nahaja v našem skladišču, odpremljena še isti delovni dan. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo vam artikle že poslali. Obvestilo lahko dobite po e-pošti od prodajalca ali od dostavne službe GLS. V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oziroma ni dobavljiv, vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, ki ste ga vpisali ob prijavi oz.registraciji ali ob oddaji naročila.

 

Status artikla "NA ZALOGI" in "DOBAVLJIVO" pomeni, da se izdelek nahaja v našem ali dobaviteljevem skladišču. Podatek glede statusa zaloge se osvežuje enkrat dnevno, zato se lahko zgodi, da artikla ob kreiranju naročila ni več v skladišču. Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so GLS in Pošta Slovenije

Kupec lahko blago prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja Termocenter d.o.o., Zaloška cesta 149, 1000 Ljubljana. V času izvajanja ukrepov vlade RS glede preprečevanja širjenja korona virusa (Covid-19) prehajamo na fizično brezkontaktno poslovanje in opozarjamo stranke, da v primeru osebnega prevzema obvezno kontaktirajo prodajalca na tel št: 01 586 21 11. Tako lahko zagotovimo brezkontaktni prevzem v času, ko je fizična trgovina zaradi izvajanja ukrepov zaprta za stranke.

 

Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku 1-5 delovni dni, šteto od dneva dokončne potrditve naročila. Naročeni izdelki bodo dostavljeni preko GLS dostavne službe ali preko Pošte Slovenije. Pri paketih težjih od 40 kg, ali lajžjih od 0,5 kg lahko paket dostavi bolj ugodna dostavna služba za ponudnika (Termocenter d.o.o.) ali kupca. Praviloma se dostave vršijo v dopoldanskih urah. V primeru da dostavo izvaja GLS in izbran dan dostave uporabniku ne odgovarja, ima uporabnik možnost preko sistema FlexDelivery Service spremeniti datum, uro in naslov dostave. Pri načinu plačila po predračunu se blago odpošlje šele po prejemu nakazila na TRR ponudnika. V kolikor naročenega izdelka ni na zalogi, se uporabnika obvesti po elektronski pošti ali po telefonu. Uporabnik lahko v tem primeru odstopiti od naročila ali se skupaj s ponudnikom dogovori o podaljšanju roka dobave. 

Za naročila, kjer so artikli delno na zalogi, ponudnik naredi delno dobavo blaga, razen če uporabnik želi drugače. Poštnina se v takem primeru zaračuna le enkrat. V kolikor ponudnik pravočasno odpremi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca (npr. GLS). Dostavni pogoji veljajo le za območje Republike Slovenije.

 

Reklamacije ob prevzemu pošiljke (poškodovana pošiljka)

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

V primeru, da prejmete poškodovano pošiljko (poškodba med prevozom (zunanjost pošiljke)) ali ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikujejo od količine na prevzemnih dokumentih, potem pošiljko TAKOJ reklamirajte kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. Kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki ne upoštevajo. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima "opozorilne nalepke". Če pride do poškodbe izdelka je zaželeno, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom. V nobenem primeru blaga ne vračajte direktno na naš naslov. Blago bo prevzel kurir dostavne službe in ga odnesel na sedež podjetja dostavne službe, kjer bodo ocenili upravičenost reklamacije oziroma vrednost povzročene škode. 

 

Odstop od nakupa in vračilo blaga

Kupec – fizična oseba lahko, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, prodajalcu pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov e-shop@termocenter.si ali po navadni pošti na naslov: Termocenter d.o.o., Zaloška cesta 149, 1000 Ljubljana, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vrnitev prejetega izdelka na naslov Termocenter d.o.o. v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

 

Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu na naslov:

Termocenter d.o.o.
Zaloška cesta 149
1000 Ljubljana
s pripisom "Spletna Trgovina"

 

Vračilo lahko kupec pošlje po pošti, v tem primeru so stroški pošiljanja na strani kupca, ali dostavi osebno v trgovino Termocenter d.o.o., Zaloška cesta 149, 1000 Ljubljana. Podjetje Termocenter d.o.o. ni dolžno sprejeti pošiljk z odkupnino.

V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Garancijske nalepke oz. pečati ne smejo biti odstranjeni. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.

V primeru, da so vrnjeni izdelki poškodovani in v spremenjeni količini, vam zaračunamo ustrezno odškodnino, ki bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu. Navedene stroške oziroma nižjo vrednost vrnjenih izdelkov bomo strokovno ocenili v roku 3 dni po vračilu ter vas o tem obvestili v roku 5 dni. Predlagamo, da oceno nižje vrednosti vrnjenih izdelkov predlagate tudi sami.


Prodajalec vrne celotno kupnino takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca (ob vračilu obvezno priložiti številko transakcijskega računa).

Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list.